Site Meter

Saturday, June 18, 2005

....إليه

.... إليه فى ذكرى ميلاده
..يا با .. يا با
أنا مش بابص لغيرى
.. يا با .. و يا با
أنا مش بابص لغيرى
.. أنا بابصلينا
.. أنا بابصلينا و بابكى علينا
.. يا با .. و يا با
أنا مش بابص لغيرى
.. يا با .. و يا با
أنا مش بابص لغيرى
لكن لا تعتيرك و لا تعاتيرى
هيحوشوا خير بكره اللى بكره يجينا

آه يانا.. يابا.. يا هوه ه
خوفى يا خوفى لاتوه
فى ضلمة دنيانا
و زماننا المعتوه

آه يانا.. يابا.. يا هوه ه
خوفى يا خوفى لاتوه
.. فى ضلمة دنيانا
و زماننا المعتوه
.....................
آه يا إبن عمرى
.. عشان عنيك ماشى

آه يا إبن عمرى
.. عشان عنيك ماشى
ماشى و شايلك جوه فى ضلوعى
...............
قولوا لشمس الله ماتحماشى
مش بابكى بس دموعى مش طوعى
...............
.. آه يا إبن عمرى
آساك بيدبحنى
و ضهرى محنى .. تحت أحمالك

نفسى أبكى خايف بس تلمحنى
.. صلبت عودى يا بويا
كرامة لك
....................
.. آه يا إبن عمرى
آساك بيدبحنى
... و ضهرى محنى .. تحت أحمالك

نفسى أبكى خايف بس تلمحنى
... صلبت عودى يا بويا
... كرامة لك

على الحجار

0 Comments:

Post a Comment

<< Home