Site Meter

Monday, January 23, 2006

...وحدة
















Kynea 27/2/2005

11 Comments:

At 1/24/2006 1:39 AM, Blogger ماشى الطريق said...

إشمعنى الإحساس بإنه وحيد هو الشعور اللى جه فى دماغك

 
At 1/24/2006 6:23 AM, Blogger R said...

أنا أوّل ما خطر ببالي هو الاتّحاد مش الوحدة...
مبروك للدوك على العموم :)
ـ

 
At 1/24/2006 11:31 AM, Blogger Lasto-adri *Blue* said...

ممم.... أنا افتكرت اغنية فريد: يارتنى طير واطير حوليك

بس الصراحة يارتنى كنا فى الجو اللى سميته وحدة.... ما اجمل انه يكون حوليك خضرة ومية وكتاب وراديو


*بغض النظر ان المية اللى قدامه معكرة شوية*

 
At 1/24/2006 12:39 PM, Blogger radwa osama said...

انا حسيت بقى انه فى حالة تامل

 
At 1/24/2006 9:56 PM, Blogger wa7ed mn masr said...

يا عم ماشى ده سؤال صعب ، الأحاسيس أحياناً بتيجى من غير أسباب ،عموماً أهو ده اللى حصل ، بالمناسبة نورت المدونة أول مرة

يا دكتور حكاية الإتحاد دى بعيدة شوية عن الصورة، بس ليك حق أنا نسيت إن إمبارح ده يوم تاريخى بمناسبة الإتحاد بتاع الدكتور و أنا كنت باركتلك قبل كدة بالنسب السعيد و على فكرة العروسة كانت قايلة إنهم هيحطوا دعوة الفرح على النت بس شكلهم مالحقوش

العزيزة لست أدرى : هوهناك كانت صعبة حكاية الراديو لكن عموماً هبعتلك شوية من الصور توريكى بقية الجو


رضوى : صح أنا كنت هاسمى التدوينة "وحدة ..وتأمل " بس لقيت الأسم طويل شوية على صورة فكتيت إحساس واحد
شرفتينى بأول تعليقاتك

 
At 2/05/2006 6:16 AM, Blogger Alexandra said...

انا حاسة انه الطائر الي في الصورة ده يخصني. مزاجنا واحد يمكن

 
At 2/05/2006 1:40 PM, Blogger wa7ed mn masr said...

This comment has been removed by a blog administrator.

 
At 2/05/2006 1:45 PM, Blogger wa7ed mn masr said...

الكساندرا شخصياً .. ده إيه النور ده..إذا مزاجنا واحد بعد ما شفت مدونتك يبقى أنا لازم أكون فخور بمزاجى....نورتينى

إذاعجبتك الصورة و بتحبى أبعتلك شوية صور تانية إبعتيلى إيميلك

 
At 2/06/2006 9:22 AM, Anonymous Anonymous said...

الوحدة ساعات بتبقي حلوة...خصوصا لو كانت مش مفروضة عليك..يعني انت اللي مختارها...و يتهيألي لو انا في مكانه هبقي سعيدة قوي بالوحدة دي :)

 
At 2/06/2006 6:50 PM, Blogger wa7ed mn masr said...

نرمينا : جربت قبل كده حكاية الوحدة الحلوة دى و ساعتها إفتكرت الرباعية دى

إيديا فى جيوبى و قلبى طرب
سارح فى غربة بس مش مغترب
وحدى لكن ونسان و ماشى كده
بابتعد.. ماعرفش ..أو باقترب
عجبى
صلاح جاهين

 
At 2/07/2006 7:07 AM, Anonymous Anonymous said...

انا اصلا بموت في الرباعية دي :)

 

Post a Comment

<< Home